Son Gelişmeler
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. 19 YAŞINDAKİ GENÇ EVİNDE FENALAŞTI

19 YAŞINDAKİ GENÇ EVİNDE FENALAŞTI

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde Korona Virüs testi pozitif çıkan ve evinde tedavi gören bir kişi, fenalaşması üzerine yakınları sağlık ekiplerine haber verdi.

112 ekipleri tedbirli bir şekilde 19 yaşındaki genci hastaneye kaldırdı.

 

Olay ilçeye bağlı Uzunmehmet Mahallesi’nde meydana geldi.

Alınan bilgilere göre daha önce rahatsızlanarak hastaneye giden ve KOVİD-19 testi pozitif çıkan 19 yaşındaki genç tedavisi için evine gönderildi.

Evinde Filyasyon da olan genç saat 00.20 sıralarında fenalaştı. Fenalaşan genci gören yakınları 112 ekiplerine haber verdi. Adrese gelen 112 ekipleri genci hastaneye kaldırdı. 19 yaşındaki genç KOVİD polikliniğinde tedavi altına alındı.

19 YAŞINDAKİ GENÇ EVİNDE FENALAŞTI
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Akgün Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.