Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde dün Covid-19 nedeniyle hayatını kaybeden Mahmut Doğan toprağa verildi.

Karadeniz Ereğli Devlet Hastanesi Yoğun Bakım Servisinde bir süredir Covid-19 tedavisi gören ve dün yaşamını yitiren Mahmut Doğan toprağa verildi. Öğle saatlerinde Covid-19 tedbirleri alınarak gerçekleştirilen cenaze törenine; merhum Doğan’ın ailesi, yakınları ve sevenleri katıldı.
Akgün Medya Ailesi olarak merhum Mahmut Doğan’a Allah’tan rahmet, sevenlerine başsağlığı dileriz.
———————————————————————————————————————–











