Son Gelişmeler
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. İlaç içerek canına kıymak istedi..

İlaç içerek canına kıymak istedi..

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İlaç içerek canına kıymak istedi

 

Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde bir kişi ilaç içerek intihar etmek istedi.

 

Olay, akşam saatlerinde İlçeye bağlı Sarıkorkmaz Mahallesi iOkul Sokak üzerinde meydana geldi.

İddiaya göre, 18 yaşındaki O.B., yüklü miktarda ilaç içerek canına kıymak istedi.

Yakınları tarafından içtiği ilaçların etkisiyle yarı baygın halde bulunan O.B., haber verilmesi üzerine adrese gelen sağlık ekiplerince ambulansa alınarak Ereğli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Hastanede tedavi altına alınan O.B.’nin midesinin yıkanarak, Anadolu Hastanesi’ne sevk edildiği ve hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

İlaç içerek canına kıymak istedi..
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Akgün Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.