Son Gelişmeler
  1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. 3 kişi daha KOVİD-19 polikliniğinde tedavi altına alındı..

3 kişi daha KOVİD-19 polikliniğinde tedavi altına alındı..

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

3 kişi KOVİD-19 polikliniğine kaldırıldı…

 

Zonguldak’ın Ereğli ve Alaplı ilçelerinde evlerinde karantinada olan KOVİD-19 Pozitif 3 kişi, fenalaşmaları üzerine sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.

 

Alınan Bilgilere göre Ereğli’ye bağlı Bağlık Mahallesinde KOVİD-19 Pozitif hasta İ.Y. evinde rahatsızlandı.

Haber verilen 112 ekipleri İ.Y. yi evinden alarak devlet hastanesine kaldırdı.

Alaplı’da ise evlerinde karantinada olan KOVİD-9 pozitif hastalardan Karşıyaka mahallesinde yaşayan Y.K. ile ilçeye bağlı Mollabey yerleşkesinde yaşayan N.G. fenalaştı.

Her iki hasta da evlerinden 112 ekiplerince alınarak Ereğli Devlet hastanesine kaldırıldı. 3 kişinin KOVİD-19 polikliniğinde tedavi altına alındığı öğrenildi.

3 kişi daha KOVİD-19 polikliniğinde tedavi altına alındı..
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Akgün Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.