Yazıcıoğlu Ailesinden Zabıta Müdürü’ne Ziyaret
Kdz. Ereğlili işadamı İrfan Yazıcıoğlu ve oğlu Ömer Yazıcıoğlu, Kdz. Ereğli Zabıta Müdürü Halit Aydın’ı makamında ziyaret etti.

Ziyarette, Zabıta Teşkilatı’nın 199. kuruluş yıl dönümü ve Zabıta Haftası dolayısıyla tebriklerini ileten Yazıcıoğlu Ailesi, toplum düzeni, huzuru ve güvenliği için gece gündüz görev yapan zabıta personeline başarı dileklerinde bulundu.
İşadamı İrfan Yazıcıoğlu, “Zabıta teşkilatımız, vatandaşlarımızın huzuru ve güvenliği için büyük özveriyle çalışıyor. Bu vesileyle tüm zabıta personelimizin haftasını kutluyor, görevlerinde başarılar diliyorum” dedi.
Zabıta Müdürü Halit Aydın ise ziyaretlerinden dolayı Yazıcıoğlu ailesine teşekkür etti.












